WYjazd w ostatniej chili :P,

Czwartek, 31 maja 2007 · Komentarze(5)
WYjazd w ostatniej chili :P, spod domu do granicy wojewodztwa w slaskiego za sierakowicami, pozniej trachy, jakies inne wioski i koniec koncow z powrotem w gliwicach, wrocilismy w ostatniej chwili, bo ja bez oswietlenia na rowerku miaalbym spory problem :P

mam postanowione że jade zawsze na giga żeby nie wiem co :) No chyba ze będzie jakieś mega coś, ale nie przewiduje :P

oczywiście że damy rade :)

blase 19:33 czwartek, 7 czerwca 2007

hmm z tego co widzialem :P a troszke tam jezdzilem :P to nie jest az tak strasznie :P najgorsza bedzie koncowka GIGA :P tam bedzie ostro bo zmeczenie da o sobie znac a kolejny podjazd to bedzie srednia przykemnosc :P ale damy rade :P

tomaister 01:45 czwartek, 7 czerwca 2007

oj beda, aż sie boje wejśc na stronke i profil sprawdzić...albo nie mam czasu na razie :P

blase 23:57 niedziela, 3 czerwca 2007

wiesz... jedyny problem polega na tym że w Ustronu będą góry :P

tomaister 20:56 niedziela, 3 czerwca 2007

No panie średnia niezła wyszła, teraz tylko pojechać tyle w Ustroniu ;P

blase 19:35 niedziela, 3 czerwca 2007
Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa zanic